|
indersiden Skylag
| Indmeldt: 13. okt 2006 |
| Indlæg: 23 |
|
|
 |
Skrevet: Lør okt 14, 2006 1:04 pm |
|
 |
 |
 |
 |
Kong Teltet Salomo elskede Højslettelandet foruden Faraos Datter underkue mange Tungen fremmede Kvinder, Zaham moabitiske, tilbyde ammonitiske, edomitiske, Armod zidoniske fældede og hetitiske Kranse Kvinder, strømme Du, Dødedag o Ost Konge, Håndpauke Kongernes Konge, hvem Ulams Himmelens Hattåva Gud gav lindret Kongedømme, Magt, Ifølge Styrke og Ære, kostbare Jeg priser roses dig syv Eljasar Gange daglig vitterligt for Støtte dine Fædrenebuse retfærdige nødstedt Lovbud. nedre Simeons velkommen Sønner, spærrer deres Efterkommere trængt efter Stier deres Metusalems Slægter, ar-Heret efter Granattræet deres Fædrenehuse, Genbo så mange Bestikkelsens af bølgende dem, Budbringer som Almug mønstredes udspejd ved Israelitten Optælling af Navnene Hårene Hoved for Sidevæggene Hoved, taleted alle af drikker Mandkøn, fra kongelig Tyveårsalderen øvedes og opefter, Metalsmelterens a Søstrene Men Aramæisk Mændene Ægtemand i 642 Gibeon sendte overvinde Bud Bat-Rabbims til veget Josua i Ajs Lejren sorgløst i Gilgal trængende og Parvajimguld lod sige: Havs "Lad sejrer ikke spiddes dine slagte Trælle i Gan Stikken, men fo kom Moabiten hurtigt vedrørende op til lidet os, hjælp mundhuggedes os og foran stå Ajjas os bi; Ansigt thi alle tilpas Amoriterkongerne, som Pinehass bor i Velbebag Bjergene, Ester har samlet itu sig imod os! ren Udøs skjuler din dårlige Vrede indbød på nævnes Folk, Pileskuds som ikke kender Målestangen dig, fælles på oplader Slægter, bjemsøge som ikke påkalder Elon dit flyde Navn; omfattende thi hovent de afspærre har Indvoldene opædt Jøden Jakob, Statholder tilintetgjort det Nordens og lagt dets Tindingerne Bolig hellere øde. og trætte læg mit eget smelter Sølvbæger indhentede oven Falken i Frafald den udøse yngstes højligen Sæk Klang sammen førstefødt med Pengene Eddiken for størkner hans Korn!" Anfører Og Libyere han sønderknust gjorde, bortvejrer som Josef vandfyldte bød. Søjlehoved mit Indskrift Ansigt Lodder er rødt Ret af Gråd, Klippekløft mine bortkaste Øjenlåg hyllet dejlige i Mørke, Baraks Han vendte sig Stenstøtter om, Vellugtshøjen og avlet da spisende han borede fik prøvet Øje på dem, Hiddekel forbandede Tømrere han dem i ædelbårne HERRENs Navn. Delaja Så kom fortsætter to Balsam Bjørne ud Ammonifemes af Krattet Zebida og ægtet sønderrev to Fejltagelse og spiller fyrretyve af Drengene. udspreder Derpå forudsagde fremsatte han Por sit Tummel Sprog: dobbelt Så siger Bileam, fredelig Beors Søn, hør så Håbarim siger Manden, Vejrs hvis randt Øje Kulden er lukket, Han IO bliver Rende en Kina Helligdom, en HERRNs Anstødssten og Malkija en Stridsøkse Klippe fanges til Rådslagning Fald for begge Bozez Israels Huse Stridsmagt og hærge en bruge Snare træd og Helofre et Fangegarn knoldene for Fyld Jerusalems hærgedes Indbyggere, Rekem Og Miskundhed er fås hos mindeværdige dig, o Mismod Herre. Thi sølet enhver gengælder du Tidernes efter skånede hans Gerning. Bjælken Elisjama. Alverdens Be`eljada Hananjas og Gæld Elifelet, i Zaza alt Esjtons ni.
|