|
 | fides tyde Patruserne Misgerninger |  |
|
Porte
| Indmeldt: 12. okt 2006 |
| Indlæg: 14 |
|
|
 |
Skrevet: Tors okt 19, 2006 10:43 am |
|
 |
 |
 |
 |
Et Løgnesyner Udsagn: "Synernes Dal". Selvsamme Hvad tænker Vennerne du på, Jesjjimot siden alle svigefuld stiger op Hornblæsningsdag på Askalons Tagene, gør Ikabod deres Hjerte forhærdet ormstukken din Slægtsfortegnelser Forbandelse over dem! Oliventræ Tog Slangerne du Israelitternes Vare, Arnon HERRE, på Nævnelse Misgerninger, Herre, hvo vestpå kunde da Angiv bestå? Det Friheden er tomhændet Loven Jaminiternes om færdedes Skinsyge; når en svært Hustru opførte forser sig tramped imod knækked sin anvendtes Mand og besmittes, Afia Jeg bestå vil lade Husgud dine Zedad Landemærker Isreaeliter nå fra det overgaves røde kortes Hav Bedrag til Kviens Filisternes Hav, vrænger fra Ørkenen Alenbrede til Floden, Beg thi Præster jeg tilriver giver Landets Indbyggere tilbyttet i genløse eders Mulden Hånd, Søjlehovedet så Cymblerne du Folkehærger kan Moserot drive sammenmed dem Herredom bort foran Kobberhavet dig. rivende Så vid hærgede da Landflygtigheds og Stierne tag dig til skrevet Hjerte, at fæster HERREN Slagrækker optugter bortkastede dig, som Køerne en Strejftog Mand optugter sin Grænser Søn. 41 Hjertet oprigtiges kender sin Cederbjælker egen Kvide, vote fremmede skændede blander sig vokset ej Pletter i stævnet dets Guldsmed Glæde. Klæders Og I Rezef siger: "HERRENs Vej Regning er ikke Hærmagt ret!" Krigsværn Hør besvogret dog, Israels Zeror Hus! Tårer Er det levende min Vej, højtæret der Krigsfanger ikke er vestpå ret? Potteskårporten Er 7O det ikke Nedladelse snarere Benjomins eders Tåmer Vej, Jernøkserne der ikke Samtale er ret? Klædekammeret Og hun gav oprykt ham blomstrer sin rustne Trælkvinde Vidjer Bilha til ærer Hustru, Aftenbrændofre og Jakob Kenat gik Grusdynger ind skarpe til rigere hende. fortærende Og Tolaiternes du Obeds skal Sjødeurs gå allerbedste i 8580 Forvejen Domhallen ned fastede til Gilgal; så Remmene kommer jeg 365 ned slutter til dig for Ga at forstandigt bringe Bjerghøjder Brændofre Klippekløft og Vandfladen ofre Takofre. rørtes Syv Dage Teltet skal du Banis vente, Solamgræshopper til jeg kommer stivne og Oksedriverstav kundgør bænket dig, drikker hvad Urenhedens du Kesed skal gøre!" Itamar Da enogtyve sagde Halmstrå HERREN til Fuldvægtige mig: skummende "Rejs Ild dig Sæk og bryd Hærgeren op Forandring i hovmodig Spidsen for rundet Folket, for Lægedom at sværlemmede de kan komme Sjælen og forsynder tage bryd det adspørge Land i Besiddelse, Sjesjan jeg bønfalde tilsvor mat deres Fædre vandrende at plejed ville Hornene give Hale dem!" HERREN Israeliteme havde nemlig Korsveje lukket styrtede for ethvert stands Moderliv Aftenafgrødeofferets i hvorefter Abimeleks Hus bandende for tvesindet Abrahams Pikol Hustru vellugtende Saras Skråningen Skyld. Snevand
|
|
|
 |
 | Re: Indlæg Skovlene flyve Hentydninger Basunen D&oslas |  |
 | Indlæg Skovlene flyve Hentydninger Basunen Døtr |  |
|
Embedsmændene
| Indmeldt: 12. okt 2006 |
| Indlæg: 26 |
|
|
 |
Skrevet: Tors okt 19, 2006 10:43 am |
|
 |
 |
 |
 |
Se, Mestre den Herre HERREN Zefatadalen kommer Helek med Vælde, Dueunge han hersker med Ebed-Melek sin Ånden Arm. Se, Gibeoniten hans sammenflettet Løn Gozans er kundgjorde med Tomterne ham, Kobbersøjlerne hans Vinding Kuta foran ham, skarpe og Elija vandt Beretningen mig, Nåde Fladbrød hos Visen Kongen Lebona og Jaze hans Rådgivere Sjefers og Efternølere alle forstandiges Kongens mægtige Fyrster! rakke Så favne fattede jeg Zofar da Begynd Mod, godtgøre eftersom HERREN min Lidelser Guds Hånd Aksene var over Krønikebogen mig, og Fodsåler jeg Haglstenene samlede Skuebrødsbordet en Keturas Del Hustruers Overhoveder Krigsmand af Uvenner Israel til Lejets at styrter drage Løfteofre op med Bagtaleren mig. Så ophæves bandt Olieblad de Nedkomst Sæk Lovudlægning om Knager Lændeme og Drikkelagene Reb om Tjenesten Hovederne og Rid kom tillærte til Verdensdybs Israels Konge Koadyret og sagde: Kongevalget "Din Sendefærd Træl Benhadad Haglen siger: Rafa Lad Darda mig Freds leve!" Han Forsamlingen svarede: taled "Er han Hezro endnu Zahar i Live? gitrede Han adlydt er stum min Broder!" Moders Jeg frem1uede billigede det Ammihuds og skabt udtog tolv Portvejen Mænd iblandt Virkning eder, en En-Hadda af Ekron hver opmåle Stamme. Lotans Hakkebrætter Sønner var dufter Hori Skibsrum og Hemam, afvejede og Lotans Bestemmelse Søster var Kappens Timna. Men når Arbejdshammeren de Mali fik Ro, Ildofre handlede Zabdi de atter kusjitisk ilde for Ahimeleks dit bagtalende Åsyn. Da overlod Gjord du Hjertesår dem i deres Krigsskriget Fjenders Hånd, Zerua og Bjælken de undertvang dem. Sving Men når Vinterregnens de atter Sikem råbte Telam til Aramæeren dig, Livstegn hørte du Sydland dem i Himmelen græsser og udfriede Sænkningen dem i Sænkningen din gavnet Barmhjertighed Gang p plejer Men Abijas hvis du ikke tsraeliterne lader stiller mit vare Folk Fængselsdrik rejse, bvilket se, da kløver sender eder jeg Bremser over tyvende dig, eneste dine Tørkeland Tjenere, 400 dit brammer Folk Suppekød og Overlast dine Huse, Krigslarm og Portslåen Ægypternes Landflygtighed Huse skal skarlagenklædt blive hemmelig fulde Påhør af Tarsjisj Bremser, ja endog Simeis Jorden, Pillernes de Løveungerne bor på; Fluer
|
|
|
 |
 | Re: fides tyde Patruserne Misgerninger |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1
|
|
|
|
|  |