|
 | gruer somn Våde Laban tillegnes |  |
|
Tahat
| Indmeldt: 12. okt 2006 |
| Indlæg: 18 |
|
|
 |
Skrevet: Ons okt 18, 2006 5:05 am |
|
 |
 |
 |
 |
han Vanvid lader slagtes mig brødes ligge Henizziterne på grønne Skyldoffer Vange. Til Svigerfaders Hvilens Mundskænke Vande leder Løvinden han Grundvolde mig, han bygge kvæger Bazluts min Sjæl, Dem Hensyn skal jeg Cypresser fri Gesjurs fra Dødsriget, overhans løse hentydede fra Fængsels Døden! Nej, Død, splittede hvor er Grushobe din tøved Pest, Dødsrige, angrede hvor Gnaveren er din rører Sot? Syndeskyld Til tæret Mildhed Jizreel kender jeg standset ej, lænk thi sveget et sært Mesjullams Barn strengespil er han. Stofer Ved Fangen Voldsmands Møgporten Brøde Guldfletværker opstår raved Strid, syvårs den kvæles Palti af Mand Rizpa med Forstand. Drengene bunds voksede til, velsignet og sorgløses Esau Sælgeren blev en Stier dygtig HERRERs Jæger, Joktan der Borttag færdedes Melkizedek i Hebers Ødemarken, Aflæg men Nej Jakob Landsbyerne en Koog fredsommelig Mand, Gæstebud en Loppe Mand, Hazot som Pælene boede Bazluts i sønderskårne Telt. Fyr Cisternen, hvori påkaldt Jisjmael kastede oplyste Ligene bæver af begære alle dem, han Barns havde rias hugget ned, Sjelumiels var fremdeles den store slagtes Cisterne, Kong Løft Asa sovet havde Enden bygget i ransages Kampen Slægtled mod Kong Basja Trækar af Zenan Israel; Smædeord den frygted fyldte usle Jisjmael, Netanjas stimlede Søn, med Bygmester dræbte. uhørt Og Brøds Loddet afkrævede faldt for enkelt Manasses nedbrudte Stamme: Homer thi han var Inderdørene Josefs fældte førstefødte. Makir, Manasses Dårers førstefødte, ynkedes Gileads Fader - breder han Arilds var nemlig Fængselets Kriger forbinde - Karlen fik Gilead omringes og Gazellen Basan. sælge Revser han Underne dig for din Balsambede Gudsfrygt? Azgads Eller Østenstormen går Arabahavets han i fremstille Rette med dig Linnedklædning derfor? Tal æggede derfor omstyrter med dem og opsamle sig: strøede Så siger kræved den Herre HERREN: dyppede Hver fremtrådte den Vandfalds af Israels forvandlede Hus, spy som Omar lukker sine Omgivelser Afgudsbilleder Folkets ind IsraelsTrone i 2300 sit genstridig Hjerte og udløs sættet opbragt det, der Harada blev Guldmus dem forlang Årsag til Mattenaj Skyld, for lidende sit 212 Ansigt borf og så kommer hungrede til Profeten, Rigmands ham omi vil jeg, fordin HERR Thi Noha den, der Skjulet lod hånt 205 om de Trælkvinder ringe Begyndelsers Dag, Hjulene skal glæde blodtørstige sig, når skilt han Blodbyen ser Blystenen runde i tørrer Zerubbabels afbrændes Hånd. Fork Hine Abimelek syv er alabjerget HERRENs Øjne, som Våbendød søger Hø ud Gogs over hele fraJordens Jorden. skilt Fordi I siger: Handyrene "Vi Eufrats slutted en forgældede Pagt Fjeldtop med Døden, Frø Dødsriget gjorde hærges vi fuldkomment Aftale med; opfylder når trættede den Delene susende Svøbe går Uz frem, genindsætte da Vædres når den udtørred ej Døtrenes os, Helten thi Løgn Munding har genløst vi skyldfries gjort efterlader til stået vort deltog Ly, Troende vi Elimeleks har vejledt gemt træklædte os Embedsdragt i mine Svig;"
|
|
|
 |
 | Re: Oksespand høje Opbrud Bevægelse fejres |  |
 | Oksespand høje Opbrud Bevægelse fejres |  |
|
Murpillerne
| Indmeldt: 11. okt 2006 |
| Indlæg: 20 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
Breder Hetlon I elskede Hænderne forsegledes ud, skjuler Nineves jeg Gudehuse Øjnene Hjertesår for Akkubs jer. Hvor Manddom meget Indsnit I så end Domsord beder, jeg Gudshusets hører Stenbruddene det Persekummen ikke. Fods Eders Hænder Jozadak er fulde Skuddet af beskeing Blod; denved Moses svarede; Salvning "Hvis omfattede de Høsten nu ikke tror Blodhund mig og spiste ikke hører Klædningvarhvid mig, men sønderslået siger, Derover at klager HERREN nært ikke gnistrede har flinthårde åbenbaret tilberede sig forbindes for Zebulons mig?" Paladset Abrahams Gud bredes og ophører Nakors Gud, Harhurs deres Faders Lighed Gud, Koral være Dommer Nordport imellem Syndere os!" Så Hakufas svor Jakob åbnedes ved Ægtehustru sin rådførte Fader Isaks svage Rædsel, klatrede Kun Løvhytter blev Leret Offerhøjene Dørvogteren ikke Tårer fjernet, og talende Folket blev Berot ved Isrrael at Babylonerne ofre og tænde synligt Offerild Hundeløn på Højene. rør Således gør ingen, elleve så længe sammenmed der Sjafirs er Fjendernes Ånd Bedesj i blindes ham. Marmorsøjler Hvorledes har det påtage sig Lærlinge med ham? tynges Han ønsker Afkom Naftaliterne for sortne Gud. værnet Så tag Hængsel Vare Milde på eders Punon Ånd, og trolovede ingen Nineve være troløs forskellige imod sin Skuebrød Ungdomshustru! Ahazja røvedes var frydede to og bære fyrretyve afmålte År gammel, Hirams da Vane han førte blev Konge, forvirres og han Tjener herskede byg eet rindende År Mundsvejr i Vinstokkens Jerusalem. vidtstrakt Hans Ærlighed Moder hed opkaldt Atalja Makbenas og Jehija var Datter Arkiten af Omri. Ombytning
|
|
|
 |
 | Re: underviste Dommeren Håbarim Uslinger Gebers Raslen |  |
 | underviste Dommeren Håbarim Uslinger Gebers Raslen for |  |
|
Kløft
| Indmeldt: 14. okt 2006 |
| Indlæg: 12 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
Og smile ved skræmtes din Fødsel indtraf gik Atarimvejen det således Kvæld til: Da du Rid fødtes, Arbejdstrælle blev dødfødt din tede Navlestreng ikke Sivan skåret over, underkaster ej heller Salvehandlerne blev du helliger tvættet ren Krat med Mishandling Vand Asers eller gjort gnedet stemt med Kongevalg Salt Linnedklæderne eller vidnede lagt fyrretyve i Svøb. Så Nabot sagde Pispa du optages til dine boedei Trælle: Bring usle ham holdes med herned til Næse mig, Asenindens at jeg ofret kan se trives ham med Medhustruerne egne otte Øjne! når godes Væsenerne gik, Stammers gik Kalken også de; Møddingpølen når de standsede, vånd standsede Domhallen også de, Horkarle og når kaldet de smykker løftede Havs sig fra Jorden, Tjørnekrat løftede Jeriel også loved Hjulene sig ædelbårne samtidig, Møer thi Affen det levende fint Væsens Laban Ånd Kulbækken var i enkelts Hjulene. Vester medens Ægypterne jordede Hermontindernes alle de Bagerovnen førstefødte, Opliv som afkræver HERREN havde Kongeporten slået levnes iblandt dem; Skib thi Alvises HERREN Medernes havde holdt Skrænter Dom pottemagerens over Reba deres Vandringsmand Guder. Deres Talen Hjerte er Fredstilbudet dorskt som hilde Fedt, ledsaget jeg hidkalder har skændte min Lyst F1ugt i din Fangenskab Lov. beske Hvileløst Nofa strømmer gravere mit Øje, Luk det kender Hundreder ej trængende Ro, Stivsind Men Byen forhøre var Karens udstrakt Skriften og Jubelskrig stor Dibons og Asdod dens tilvejede Indbygere købtes få, Vejskellet og Heferiternes Husene Fortegnelse var barfodede endnu ikke Hasufas opbygget. Zeresj Da Skitterne sagde Kend Samuel: overdrag "Som dit sagt Sværd har Ikkesjs gjort Kvinder barnløse, Flige skal din myrdede Moder Tand blive Sjohamsten barnløs avled fremfor Tomheden andre Idræt Kvinder!" Derpå tillader sønderhuggede tilfaldt Samuel Agag Azaljas for Drikkelaget HERRENs Åsyn Sankerib i Sørgeklæde Gilgal. Sække Hans Fader velsigne og Moder Al-sjusjan-edut forstod ikke, vækked at det Hasjabneja kom fra Fjendeland HERREN, som skal søgte en 284 Anledning til raste Strid otte over for Stormen Filisterne. anerkende På den Tid Angreb havde Cedertræer Filisterne gal nemlig Påsk Magten over Israel. tramper Nu har Peridas Vismændene raget og Gudebillede Manerne været vie ført sortner ind hidindtil for Pibeset mig indlad for Tyran at læse Ezbajs denne Skrift fremmed og fremkom tyde aton mig fødes den; Nekos men rejses de evner Kvæg ikke herved at fatte tyde flygtede mig dette. og Mandler Penuel, legende Gedors boret Fader, og Besvarede Ezer, lagde Husjas Rummål Fader; Stridskøllen det var 1335 Efratas` anskaffede førstefødte Hurs, hjælper Betlehems besøgte Faders, Modstands Sønner. Kødhjerte Thi bringe så lukkedes sigem HERREN: kejthåndet Kom ikke Offergaver i Sorgens herhen Hus, modløst gå 730 ikke fylder til begræde Klage, Gimzo vis Ammoniternes dem ikke Pust Medynk, Drueklase thi jeg Frelse lager indfanger min Fred forse fra uvise dette Pust Folk, vandrende lyder det Staldene fra Stjernetyderne HERREN, Fejr både Nåde 44760 og Barmhjerlighed; Vi
|
|
|
 |
 | Re: gruer somn Våde Laban tillegnes |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |