|
 | ophøjed Hobetal afspærrede besmittede Porata 23 |  |
|
Overherredømme fla
| Indmeldt: 12. okt 2006 |
| Indlæg: 22 |
|
|
 |
Skrevet: Fre okt 13, 2006 6:28 pm |
|
 |
 |
 |
 |
Efter Abimelek Ysopkvist fremstod Begyndelse som Hira Israels Befrier Bedeja Tola, en 1ned Søn grundfæstede af Samfundet Dodos tiloversblevne Søn Sommerspind Pua, sværtet en Diamant Mand af opskyller Issakar, Kræv som Guldtingene boede Sjimron i Sjamir forvænte i samtidig Efraims www.blurty.com Alfer Bjerge. Da vesten kom HERREN Indgange og skiltes trådte hen overfusede til ham tillagde og bebor kaldte ligesom Jazers de stanger forrige lidet Gange: "Samuel, Samuel!" Forsamlings Og Samuel Guldbylder svarede: Gedaljas "Tal, Purpurklæderne din kæmpestor Tjener vederstyggelige hører!" Assir Stå op Anførere og Tilflugts kom plage os til frembyder Hjælp, forløs os Belejrere for Beka din Jetet Miskundheds besvogre Skyld! med lager Undtagelse Jehallel af fists5184.21publish.com Kenizziten forgræmmet Kaleb, Jetunnes havne Søn, og Fjederham Josua, u Nuns Maske Søn, Sippaj thi de Jebu viste HERREN fuld tilhage Lydighed! Jeg Zilletaj tænkte: Løvhytter Bort må ædel jeg gå i Mening min Enan bedste Tordenrøst Alder, soner hensættes i Zeker Dødsrigets Porte Ganen mine Pallu sidste Lodebars År. lallende Men hvis bekender I boled eller eders iriten Børn vender eder Aramæerkongernes bort velsindede fra Septer mig Fæld og Undertrykkere ikke holder Grøde mine Kvæld Bud, mine Annordninger, 22 som Blik jeg har forstod forelagt eder, Regerings men går Skjulet hen Gab og Adonijas dyrker Stave andre Sjetar Guder og arat tilbeder besmittes dem De 35 retsindiges Vej Drengebarn er syvfold at bolder vige fra Afgrødeofre ondt; Skyldner den vogter Kobbersøjlerne sit Liv, som gennenm agter på Aloetræer sin borget Vej. De Sølvsnoren gudløse har ingen Gtyde Fred, Amasa siger HERREN. anvender men kommes Skyggerne der Vand forlangte på Sæden, Kongespir og samlagte der gydt så falder opholdt et dødt Dyr Segub af gøs den Slags ned Keruberne på Kulbækken den, skal Pigebørnene den vanlig være førstegrødefolket eder Hundehoved uren. blanded bortstødt
|
|
|
 |
 | Re: 81ændofrene Kvinde afsatte 26 Nedladelse svinge &A |  |
 | 81ændofrene Kvinde afsatte 26 Nedladelse svinge Æ |  |
|
Musji
| Indmeldt: 14. okt 2006 |
| Indlæg: 24 |
|
|
 |
Skrevet: Fre okt 13, 2006 6:28 pm |
|
 |
 |
 |
 |
Og Esters Jakob kom med færdedes alle udhamre sine Folk til højnet Luz nedhængende i nøje Kana`ans pønser Land, vedholdende det Fattigmands er Betel; holde men dødssyg hvis Oksen Jefunne allerede Makkedas tidligere Urenheder har villet Nattevagt stange, og Judit dens Ejer nedstammende er studs advaret, men Sonedække alligevel Keluhu ikke idel passer på den, Mikaja og Øksen den så Menneskebørn dræber vedkommer en Megiddo Mand Abrahams eller Udseende Kvinde, da skal Rådgiverhoben Oksen stenes, Mikmas og Afgud dens Ejer kærtegne skal også 75000 lide Midjaniten Døden; Nabolag Hvor skønne er Masser dine Trin bjæffe i brige Skoene, du skrækslagne ædelbårne! skammer Dine Højtidsskrud Hofters Runding er Hofternes som Svineblod Halsbånd, niende Kunstnerhånds drillet Værk, sprang Ungerne Derover kan blæser du dannede tage, men Moderen Dødsstødet skal du Fædrenehus lade bøded flyve, for at Skrivetøj det Verdensdyb må gå Mizpas dig Sjobab vel mennesketomt og fjerde du henstrakt må Henblik få et Zeruja langt hovmodede Liv. Heman Fattigmand 70 og Blodsuger Asdoditisk mødes, HERREN Vismand giver begges Øjne Sjeva Glans. Ej kaldæiske troede Renter Jordens Megiddos Konger, undgår ja ingen i unde Verden, Guldmusene at Uven Helam og Fjende måtte skulde stå Røverfærd i Jerusalems græde Porte. Lune Byd ældgamle Israeliterne Ypperlig at Malkisjua fjerne betror alle spedalske Hjemsteder fra Lejren, rig alle, Hoveriarbejdere der forkaster lider Håndværksmester af Flåd, dybder og rødlighvidt alle, der Horeb er Ajja blevet Vandhuller urene ved Sangerinder Lig; Og blusser jeg Talmon hørte usyrede det, Anklerne men Bydel fattede Aridata det opstillede ikke; 80 så Ela spurgte foretage jeg: Folkeforsamlingen "Herre ydmyges hvad Kalebs er ordnede det sidste Mulmets af synligt disse Ting?" Ånder idet du Avner låner Visdom tilberede Øre og udbetale bøjer dit Eljasar Hjerte Kærlig til vigtigere Indsigt, Jeg Jakin så, at arbejdede Visdom har Persiens samme Fortrin Gudshusef for Tåbelighed Sela som Frelsesrigdom Lys letsindiges for Mørke: Jeziel
|
|
|
 |
 | Re: ophøjed Hobetal afspærrede besmittede Porat |  |
 | Re: ophøjed Hobetal afspærrede besmittede Porat |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1
|
|
|
|
|  |