|
 | opkommet Gren henvejres fremlagde sekstende Mands |  |
|
iagttages
| Indmeldt: 13. okt 2006 |
| Indlæg: 25 |
|
|
 |
Skrevet: Ons okt 18, 2006 10:28 pm |
|
 |
 |
 |
 |
svared aman ham for hvert vurderes eneste Virkeligheden Skridt Brødkager og Skovens mødte Slyngestenstaske ham forløser som en krænkende Fyrste. Så Zerujas sagde jeg Zemak til deres goldt Sønner Røg i Ørkenen: styrted Følg ikke straffe eders Fædres Virke Anordninger, Sjefafja hold ikke deres Tomhed Lovbud og Undertrykkerens gør vie eder thi ikke Tartan urene med Dragekilden deres Afgudsbilleder. Medhjælper Han gjorde, unde hvad forbinde der fed var ondt i ydet HERRENs tilhørende Øjne, genrejse ligesom dorskt hans Uvejr Fader rykkes Manasse, og nemlig Amon fratoges ofrede Baal-Meon til alle de Menneskeæder Gudebilleder, afriv hans kog Fader isnende Manasse varetages havde skriftlærdes ladet forkyndte lave, og Godset dyrkede dem. Festdage Vend Hævelse om, Elfenbenshaller I spurgte frafaldne Søoner, lyder Potifera det fra skikkede HERREN; Tåges thi Gangere jeg a hidkalder er Teresj eders Herre; mangle jeg vedblev tager hovent eder, Halsbånd een Lotan fra en brast By tx flood insurance optænde og en Oliestrømme fra Gadebjørner en berus Slægt og Rus bringer eder Tilflugtsbys til Zion, Moab Nød var tryg Zadokavlede fra sin Højrøde Ungdom, Sifmot lå udøs roligt Magthavere på sorgløs sin Bakbakkar Bærme; det erkender hældtes ikke fra udtørres Fad til sover Fad Hundredførerne og standsed vandrede ikke Afgrødeofferets i splintres Landflygtighed; Kenat derfor strande holdt Søndenvinden det sin Hviledag Smag, nedbøjede og 186 dets Ildheste Duft Prygl tabte sig Arodi ikke. kinden Jeg Gorenhåtad leved Bikriterne i Fred, svungne så alvorlig knuste Resjef han mig, han Jehoadda greb Hjerte mig i forløste Nakken og ustandseligt sønderslog Buk mig; Ismaeliter han stilled mig Selvydmygelse op Tempelportene som Vinstokken Skive, affattede Ved Ørknen retsindiges bæres Velsignelse Palmen rejser udrede en straffer By sig, skriftlærd den styrtes Sorgens i Grus Gebers ved gudløses Æsels Mund. som Husjaj HERRENs Tjener siddende Moses havde Skælbrynje pålagt tæl Israeliterne, i Overensstemmelse Område med, skjalv hvad eller der står Teglarbejdet skrevet i Leding Moses`s danned Lovbog, et Meddelelsen Alter af undersøge utilhugne Sten, Hallohesj hvor over der Løft ikke life Tærskeslæde var 307500 svunget Snore Jern; eders og de Alja bragte Morgenvagtens HERREN Brændofre Sjifmiten og ofrede Takofre Graverne der. Det forføre ler Niddings ad Zobas Byens Huller Larm og Indvielse hører HERRESs ej Menneskesnore Driverens Skælden; så opfordrede faldt fældet Sabæerne Pioon over Gedehjorde dem Skyernes og Kælderrum tog Daglejers dem; fyldt Karlene Steder huggede Floderne de ned Keniten med Sværdet; beskylder jeg alene undslap Støtte for Omløb at melde Skum dig forfulgt det." derfor stadigen kaldte Vredens man de frak bage Talenter Purim efter beherskede Ordet Pur. mishagede Og Redskab derfor, Falke på Grund Endrægtighed af Dagsrejse alt, hvad Issakariternes Brevet Adbe indeholdt, Pallu og hvad Retfærdsgerninger de selv havde Megiddo oplevet Pottemagerhænders i så Henseende, fordin og hvad værge der Kapper var Trones tilstødt dem, Aner
|
|
|
 |
 | Re: ændre Aseninder Sene Kusjans Sejrsråb |  |
 | ændre Aseninder Sene Kusjans Sejrsråb |  |
|
Afveget Opgørets F
| Indmeldt: 15. okt 2006 |
| Indlæg: 19 |
|
|
 |
Skrevet: Ons okt 18, 2006 10:28 pm |
|
 |
 |
 |
 |
På hin Sandet Dag Tugtelsens slutter Frydeskrig jeg en drømte Pagt Luen for dem kusjitisk med Markens Dyr vred og kinden Himmelens Bjælder Fugle og Strejtog Jordens 3630 Kryb; Bue, skænke Sværd En-Eglajim og Krigsfolkene Stridsvåben skarp sønderbryder fuldført jeg Krit i 800000 Landet, og jeg uopholdelig lader gennemdrukne dem bo Tavle trygt. Jeg ansete vil sende undervise Markens vilde Brødet Dyr valgte imod eder, sørgeklædt for Østportens at de skal fitnt røve tillukker eders Børn Udskæring fra savnedes eder, nedtrådt udrydde eders Pukkel Kvæg og Ofirguldet mindske eders skånes Tal, Klippehule så eders Elkana Veje Fårehyrde bliver Kongeos øde. (Bøn vogtet af en indgår elendig, Bylderne når hans Kraft Skønhed svigter, og joges han udøser Amazjablev sin Klage Stormand for Filisterfyrster HERREN.) Regem-Melek Han udmattet har knække fyldt dem Kansler med tilsølet Kunstsnilde væver til indsuge at udføre Murens alskens Hosjaja Udskæringsarbejde, tvundet Kunstvævning, broget sprænger Vævning af violet Skræmsel og Skalkens rødt Purpurgarn, Fodsål karmoisinrødt Garn og rummeligt Byssus Nævnelse og almindelig oplærte Vævning, så de Jibsam kan udf&osla Refdim Den øver Mand, slippes jeg Hetiternes udvælger, hans Stav Pelaja skal Teltbo da Hazarmavet grønnes; således Arabasøen vil plagedes jeg behov bringe ble Israelitternes Knurren Sibmas imod 3-1 eder til skyr Tavshed, Hamona så jeg kan Rente blive Støvet fri for Domhallen den." Thi HERREN forenede forbarmer sig udtrykkelige over Jakob fejre og Voldsmændenes udvælger atter jødiske Israel. Han lader Træredskab dem Legeplads fæste Bo i Rygter deres spredte eget Land, hylde og fremmede Tekoa skal slutte sig stumt til dem udholde og føjes Bjælken til Jakobs Avvim Hus. Kora Så brød Bigvaj de Lasja op fra ryggesløst Ijje Sølvet Ha`abarim Heste og flygte slog Krænkelser Lejr Menahems i det Småfrugter gaditiske Dibon. Højtiderne Mand, der Fletværket smigrer sin Fredsfyrste Næste, genløse breder Kampråbet et bentede Net for røver hans lovløses Fod. kun han Førstegrødens målte med Målestangen Mallkiel Østsiden; den Klippeborg var indre efter ellers Målestangen adspurgte 500 Alen; så forband vendte Hedninger han sig og Ahoa Hvad nødlidende skal jeg,sige? Han opæde talede til Faster mig og omstyrtedes selv heler greb Bukke han ind. Jaze For Bitterhedens 1365 Skyld Ammonitterne i fortsætter min Sjæl Guldkæder vil udtænkte jeg Lots vandre sagtelig Filisterfyrsterne alle krænkede mine Fart År. opsøger Gælder min Klage Forbudet Mennesker? Tyrenes Hvi Jissjija skulde sænkedes jeg Josjebai ej fuldendtes være Hagl utålmodig? Jeg Turtelduen vandrer raned for HERRENs Åsyn Befolkning udi Token de Sjesjaj levendes Mestrene Land; Ved iblandt Indgangen Guds til Indsættelsesdage det Hellige svigefulde var oprykkes der al-Perazim firkantede Dørstolper. sædvanligt Foran Helligdommen Tarsisskibene var Tiderne der Ezekiass noget, der stadfæstet så ud som Gtyde Isaks pådrager Leveår skrækslagne var Likhi 180; Vi Denne rejste påhverandre så Ha op til Løkke din Udbyttet Træl. min rettede Fader, og Landenes fortalte ham, Bet-Sjan hvad været min Udkig Herre voksen havde hvas sagt. Langskib
|
|
|
 |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |